Skip to main content

预缴式消费陷阱二:困兽斗篇

  • 2017.01.25

李小姐望着块镜,搽粉,自言自语:

唉,都系化浓少少妆,费事成日俾班同事笑我皮肤又黑,又多癦…

李小姐: (睇手机团购网站):

噫!团购价,$688做6次激光美容?好抵噃!咪执输

(美容中心内)

第一击:投其所好  专捉心理:

美容师: 李小姐,你做咗5次激光美容疗程,D皮肤白净咗、毛孔又细咗,真系明显改善咗噃。

李小姐: 系咩?D同事都系咁讲噃 (满足地笑)

 (美容顾问入房)

美容顾问: 李小姐,你今个月生日,公司有个特别优惠俾你,我地原价30万嘅VIP会籍,宜家只需要10万蚊,仲送2万蚊超市礼劵,优惠做哂就无,咪执输!

李小姐: 都系好贵啫

美容顾问: 咁嘞,见你咁好倾,你JOIN VIP会籍,我FREE咗你$688个激光疗程

美容师: 哇,真系抵到烂,我系你就咪执输啦。

专家拆解: 认清心理死穴  越惊执输越易输

专家教路  见招拆招: 限时优惠需冷静  停停谂谂至决定

李小姐:

FREE我 $688个疗程,但又要大嗱嗱俾10万蚊个会籍,真系抵到烂咩?咪玩啦!我返去谂谂先,下次再答你。

第二击:一味靠吓  轮流围政

美容师: 李小姐,俾10万蚊就做到VIP,以后都可以用我地最尊贵嘅私人浴室VIP房,真系机会难得嫁。我真系唔知同唔同你讲好,每次帮你做MASSAGE时留意到你D淋巴好胀同有硬块。

美容顾问: 咁你就要小心啦李小姐,淋巴闭塞分分钟变成肿瘤,有机会生CANCER。

李小姐: 吓,无咁夸张挂?

美容师: 吓,我有个客,同佢讲咗呢D位淋巴有硬块佢又无理,结果咪…

美容顾问: 你又唔使咁担心,你买咗我地VIP会籍,随时BOOK时间推淋巴咪无事罗。

李小姐: 我都系想谂下先。呀,够钟啦,麻烦你递件衫俾我,我想换衫走先。

美容顾问:  你唔使咁心急,放心啦,我地唔会迫你买….

专家拆解: 意志坚定  拒绝硬销

美容顾问: 李小姐,你个CASE真系好严重,我请埋分店经理同你讲..

分店经理: 李小姐,老实讲,你除咗淋巴有事之外,成身黑痣随时会变成皮肤癌,如果唔用我地的激光疗程除咗D痣,分分钟连皮肤癌都生埋。

美容顾问: 系呀,呢D CASE我见唔少,迟D真系无得搞。我地个激光至尊美容疗程12万啫,你当医疗保健都有着数啦!

第三击: 贬低形象  疲劳轰炸

李小姐: 你地俾返件衫我,我要走啦

美容顾问: 仲有呀,你睇你成身皮肤乾到似沙纸!唔做JOIN VIP疗程,无得搞!

美容师: 到时又俾你班同事笑你似村姑…

分店经理: 咪系罗,俾多少少钱都唔舍得。

美容师: 不如咁啦,你拣个平D,10万蚊嘅VIP会籍先,番屋企谂谂系咪买激光疗程啦!

李小姐: 俾我着返件衫先得唔得?

美容师+美容顾问+分店经理: 签咗先!

专家拆解:  怕心软软弱  做足预防措施  (例如考虑唔带卡、同朋友一齐去)

专家教路、见招拆招: 摆明立场  态度鲜明

李小姐: 我已经讲得好清楚,我宜家唔会买任何PLAN。你地想禁锢我呀?再唔俾我走我即刻报警!

李小姐:

由头到尾我都喺张床度,又话我会生癌,弹我呢样果样,又唔俾番件衫我着,我又惊又累,又唔走得,我真系顶唔住,最后买咗个10万蚊嘅VIP会籍至走到,但原来个会籍只得半年有效期。

仲有,讲好话有2万蚊超市礼券,佢地一时话要到总店攞,一时又话无货,隔咗成个几月,到宜家连影都无!

分店经理: 我地有迫佢咩?(问旁边两人)

美容顾问: 吓,我地系用专业嘅美容意见同佢分析件事,只系肉紧D啫!

美容师: 个会籍写明系半年,佢赶住走无睇清楚啫!

专家拆解总结二: 意志坚定  不为所动