Skip to main content

预缴式消费陷阱一:至型男篇

  • 2017.01.25

美容师: 陈生,做咗半年美容护理,你块面的痘痘印唔见哂,皮肤真系越嚟越靓!

陈先生  : 系咩?全靠你啫。

美容师: 有吔用呀,做埋都唔够养头家,我个仔又话我成日唔陪佢,边似你地D高层次人士,行出嚟有型有款,又无牵无挂。

陈先生  : 边系呀。

第一击:先吹捧 再利诱:

美容师: 系嘞陈生,我地公司嚟紧举办「至型男」比赛,你一定得!赢咗唔单止一年内无限次用我地嘅美容疗程,冠亚季军,奖金分别有20万、15万同10万蚊添!

陈先生: 哇,都算大手笔噃,不过我都系…

美容师: 唔好不过啦,你系我班客中最有型果个,我知你唔志在D奖金,但你出马,一定赢!

专家拆解: 面对先吹捧 再利诱:

专家教路: 见招拆招:

美容师: 你出马,一定赢!

陈先生: 唔好啦,我做疗程系想皮肤好,唔系想同人斗型,留返比其他人玩。

第二击:说之利、动之情

美容师: 陈生你咁好人,可唔可以当帮下我?你赢咗,我都可以升做星级美容师。

陈先生: 谂谂先啦

美容师: 我升咗人工高D,仲有时间陪下个仔。嗱你都有小朋友,你最明白我地做父母嘅心态。

陈先生: 咁又系

美容师: 你都好,有太太睇住头家同细路。我就无咁嘅福气…

陈先生: 咁你又唔使讲到咁惨,点参加呀?

专家拆解: 立场坚定、咪心软冲动!

专家教路、见招拆解: 同情还同情  消费睇需要

美容师: 你都好,有太太睇住头家同细路。我就无咁嘅福气…

陈先生: 妈妈几时都咁伟大,参加比赛又要买疗程,我都系留番D钱同老婆细路去旅行。

第三击:大数化小 小数当无

美容师: 你只需要参加我地9万9蚊嘅「至型男」美容组合,有300次疗程。净系皮肤靓唔够嫁,包呢D轮廓位都FIRM埋,咁先够MAN,似足刘华咁有型!

陈先生: 哇,成9万9,贵咗D喎!

美容师: 唔贵嘞,除番每次疗程只需$330蚊,宜家仲可以分30期俾钱,平均每个月都系$3,300啫,你食餐晚饭都唔只啦!

嗱,再唔系碌咭透支住先,每期俾住Minimum Payment先,你到时只要赢到冠军果20万已经COVER哂条数啦!

陈先生: 哦…

专家拆解: 千变万变 金额不变

专家故路、见招拆招: 心中有数 不作大额预缴

美容师:

唔贵嘞,除番每次疗程只需$330蚊,宜家仲可以分30期俾钱!

陈先生:

吓,实赢「口架」?!咪啦,无论条数分几多次俾,总数都系9万9,超出哂我budget

美容师: 呀陈生,你做埋「至型男」疗程,个样真系无得输,但身型仲差少少,不如JOIN埋我地个「十全十美」纤体疗程,包你由头型到落脚,原价10万,宜家只需8万就得!

陈先生: 唔使住啦

美容师: 今次净系报住「至型男」疗程先,麻烦喺度签个名

第四击:取卡签帐  出其不意

职员甲: (取信用卡入房): 陈先生张信用卡碌爆咗,有无另一张卡?

陈先生: 嗱,攞去。

小心: 睇清银码!

美容师+职员甲: 多谢陈生!

陈先生: 咦,吔唔系9万9?点解变咗17万9?

陈先生:

又话我张卡碌爆咗,要第二张卡。原来一张碌咗9.9万嘅「至型男」美容疗程,另一张碌埋8万蚊嘅「十全十美」纤体疗程!最离谱系,俾完钱无资格参加「至型男」嘅比赛!

美容师: 

比赛单张写得好清楚,参赛者要喺半年内完成300次嘅疗程。陈先生唔够勤力,半年先做用得果百零次,个比赛都完咗。至于碌咗8万蚊纤体疗程,系佢俾埋第二张卡我碌嫁。唉佢赢唔到「至型男」,我都系受害人,做唔成星级美容师。

专家拆解总结一: 魔鬼细节  睇清睇楚