Skip to main content

預繳式消費陷阱一:至型男篇

  • 2017.01.25

美容師: 陳生,做咗半年美容護理,你塊面的痘痘印唔見哂,皮膚真係越嚟越靚!

陳先生  : 係咩?全靠你啫。

美容師: 有吔用呀,做埋都唔夠養頭家,我個仔又話我成日唔陪佢,邊似你地D高層次人士,行出嚟有型有款,又無牽無掛。

陳先生  : 邊係呀。

第一擊:先吹捧 再利誘:

美容師: 係嘞陳生,我地公司嚟緊舉辦「至型男」比賽,你一定得!贏咗唔單止一年內無限次用我地嘅美容療程,冠亞季軍,獎金分別有20萬、15萬同10萬蚊添!

陳先生: 哇,都算大手筆噃,不過我都係…

美容師: 唔好不過啦,你係我班客中最有型果個,我知你唔志在D獎金,但你出馬,一定贏!

專家拆解: 面對先吹捧 再利誘:

專家教路: 見招拆招:

美容師: 你出馬,一定贏!

陳先生: 唔好啦,我做療程係想皮膚好,唔係想同人鬥型,留返比其他人玩。

第二擊:說之利、動之情

美容師: 陳生你咁好人,可唔可以當幫下我?你贏咗,我都可以升做星級美容師。

陳先生: 諗諗先啦

美容師: 我升咗人工高D,仲有時間陪下個仔。嗱你都有小朋友,你最明白我地做父母嘅心態。

陳先生: 咁又係

美容師: 你都好,有太太睇住頭家同細路。我就無咁嘅福氣…

陳先生: 咁你又唔使講到咁慘,點參加呀?

專家拆解: 立場堅定、咪心軟衝動!

專家教路、見招拆解: 同情還同情  消費睇需要

美容師: 你都好,有太太睇住頭家同細路。我就無咁嘅福氣…

陳先生: 媽媽幾時都咁偉大,參加比賽又要買療程,我都係留番D錢同老婆細路去旅行。

第三擊:大數化小 小數當無

美容師: 你只需要參加我地9萬9蚊嘅「至型男」美容組合,有300次療程。淨係皮膚靚唔夠嫁,包呢D輪廓位都FIRM埋,咁先夠MAN,似足劉華咁有型!

陳先生: 哇,成9萬9,貴咗D喎!

美容師: 唔貴嘞,除番每次療程只需$330蚊,宜家仲可以分30期俾錢,平均每個月都係$3,300啫,你食餐晚飯都唔只啦!

嗱,再唔係碌咭透支住先,每期俾住Minimum Payment先,你到時只要贏到冠軍果20萬已經COVER哂條數啦!

陳先生: 哦…

專家拆解: 千變萬變 金額不變

專家故路、見招拆招: 心中有數 不作大額預繳

美容師:

唔貴嘞,除番每次療程只需$330蚊,宜家仲可以分30期俾錢!

陳先生:

吓,實贏「口架」?!咪啦,無論條數分幾多次俾,總數都係9萬9,超出哂我budget

美容師: 呀陳生,你做埋「至型男」療程,個樣真係無得輸,但身型仲差少少,不如JOIN埋我地個「十全十美」纖體療程,包你由頭型到落腳,原價10萬,宜家只需8萬就得!

陳先生: 唔使住啦

美容師: 今次淨係報住「至型男」療程先,麻煩喺度簽個名

第四擊:取卡簽帳  出其不意

職員甲: (取信用卡入房): 陳先生張信用卡碌爆咗,有無另一張卡?

陳先生: 嗱,攞去。

小心: 睇清銀碼!

美容師+職員甲: 多謝陳生!

陳先生: 咦,吔唔係9萬9?點解變咗17萬9?

陳先生:

又話我張卡碌爆咗,要第二張卡。原來一張碌咗9.9萬嘅「至型男」美容療程,另一張碌埋8萬蚊嘅「十全十美」纖體療程!最離譜係,俾完錢無資格參加「至型男」嘅比賽!

美容師: 

比賽單張寫得好清楚,參賽者要喺半年內完成300次嘅療程。陳先生唔夠勤力,半年先做用得果百零次,個比賽都完咗。至於碌咗8萬蚊纖體療程,係佢俾埋第二張卡我碌嫁。唉佢贏唔到「至型男」,我都係受害人,做唔成星級美容師。

專家拆解總結一: 魔鬼細節  睇清睇楚