Skip to main content

检视乳酪糖含量

  • 2017.04.18

酸酸甜甜的乳酪,大人细路都中意,佢含有益生菌,令肠道健康。不过有D乳酪的糖分,真系唔讲得笑,以为食咗可以减肥,但拣咗糖含量高的乳酪,分分钟令你越食越肥!

呢3个小朋友手上的3款乳酪,包括

原味无添加糖乳酪    原味添加糖乳酪    士多啤梨味乳酪

究竟边款糖含量最高?

咪就系原味添加糖乳酪!

肥死你啊

其实你果只士多啤梨味都唔好得几多!

 

消委会搜集市面上45款预先包装的乳酪样本

根据营养标签显示,原味添加糖乳酪的平均糖含量最高!

每100克乳酪,平均糖含量高达13.2克,最甜系你啦!

佢的糖含量,足足比原味无添加糖的乳酪高出约1.2倍!

其中1款,每100克含18.8克糖,比同款最低糖含量7.7克,高出超过1.5倍!

 

至于排第二的士多啤梨味,每100克,平均糖含量都有12.6克!

小朋友!不如转食无添加糖的乳酪

 

但加咗糖的乳酪真系好食D噃

NO SUGAR, NO WAY

妈咪话我仲细个,有空间食甜嘢!

 

咪以为糖分过多对你地无影响,摄入过多的糖,唔单止增加蛀牙的机会,仲有超重患肥胖症的风险!

 

咁点算呀?

 

大家拣乳酪时,宜细阅营养标签资料,选购脂肪糖含量较低,而钙质蛋白质含量较高的产品,并选用配料表中牛奶成分排在较前,及糖成分排在较后位置的产品。

以代糖取代蔗糖的乳酪,确能减少糖含量,但有些人士能食用代糖或对代糖存有顾虑,就应留意产品是否无添加糖,抑或是以代糖甜味剂作为代替。

又考下你3个,希腊乳酪同希腊式乳酪有咩分别?

A: 吓?

C: um…

B: Can’t tell the difference 摊手

 

唔好话你地,其实好多大人都未必知!美国同香港的法例,都未就希腊乳酪的命名下定义。不过英国就有案例,只有系希腊生产的乳酪,先可以叫希腊乳酪,其他地方生产的或模仿希腊乳酪口感或制造方法的,都只可以叫希腊式乳酪。

 

讲咗咁多,等大厨出场,教你地做一D低糖又好味的乳酪啦!

食用乳酪时可配搭适量的鲜果、无添加糖的乾果、无盐果仁等,有助提升营养和口感/味道。最重要是保持均衡饮食,避免因偏食而过多食用单一种食物。

 

考下你地

想知多D同乳酪有关的资讯,可以睇边期《选择》月刊…

486期