Skip to main content

檢視乳酪糖含量

  • 2017.04.18

酸酸甜甜的乳酪,大人細路都中意,佢含有益生菌,令腸道健康。不過有D乳酪的糖分,真係唔講得笑,以為食咗可以減肥,但揀咗糖含量高的乳酪,分分鐘令你越食越肥!

呢3個小朋友手上的3款乳酪,包括

原味無添加糖乳酪    原味添加糖乳酪    士多啤梨味乳酪

究竟邊款糖含量最高?

咪就係原味添加糖乳酪!

肥死你啊

其實你果隻士多啤梨味都唔好得幾多!

 

消委會搜集市面上45款預先包裝的乳酪樣本

根據營養標籤顯示,原味添加糖乳酪的平均糖含量最高!

每100克乳酪,平均糖含量高達13.2克,最甜係你啦!

佢的糖含量,足足比原味無添加糖的乳酪高出約1.2倍!

其中1款,每100克含18.8克糖,比同款最低糖含量7.7克,高出超過1.5倍!

 

至於排第二的士多啤梨味,每100克,平均糖含量都有12.6克!

小朋友!不如轉食無添加糖的乳酪

 

但加咗糖的乳酪真係好食D噃

NO SUGAR, NO WAY

媽咪話我仲細個,有空間食甜嘢!

 

咪以為糖分過多對你地無影響,攝入過多的糖,唔單止增加蛀牙的機會,仲有超重患肥胖症的風險!

 

咁點算呀?

 

大家揀乳酪時,宜細閱營養標籤資料,選購脂肪糖含量較低,而鈣質蛋白質含量較高的產品,並選用配料表中牛奶成分排在較前,及糖成分排在較後位置的產品。

以代糖取代蔗糖的乳酪,確能減少糖含量,但有些人士能食用代糖或對代糖存有顧慮,就應留意產品是否無添加糖,抑或是以代糖甜味劑作為代替。

又考下你3個,希臘乳酪同希臘式乳酪有咩分別?

A: 吓?

C: um…

B: Can’t tell the difference 

 

唔好話你地,其實好多大人都未必知!美國同香港的法例,都未就希臘乳酪的命名下定義。不過英國就有案例,只有係希臘生產的乳酪,先可以叫希臘乳酪,其他地方生產的或模仿希臘乳酪口感或製造方法的,都只可以叫希臘式乳酪。

 

講咗咁多,等大廚出場,教你地做一D低糖又好味的乳酪啦!

食用乳酪時可配搭適量的鮮果、無添加糖的乾果、無鹽果仁等,有助提升營養和口感/味道。最重要是保持均衡飲食,避免因偏食而過多食用單一種食物。

 

考下你地

想知多D同乳酪有關的資訊,可以睇邊期《選擇》月刊…

486期