Skip to main content

100款糖水,边款糖份爆标话你知!

  • 2016.10.17

在2016里约奥运开幕礼上,代表本港担任持旗手的「香港女飞鱼」欧铠淳和不少香港人一样喜欢吃糖水。但如何才吃得开心又健康,避免摄入过量糖份和卡路里?一齐睇睇欧铠淳给大家的《选择》月刊糖水小贴士啦!

作为一个游泳运动员,时刻都要KEEP住最佳状态。要KEEP FIT,一个健康嘅饮食习惯至关重要。好似糖水咁,唔少人都钟要食。但唔识节制,食完游多10个塘都无用。

消委会同食安中心合作,测试左100款非预先包装的糖水,同检视12款预先包装糖水的营养标签,研究佢地的糖含量同卡路里等,想知边款糖水含糖量最易超标?一齐睇睇啦!

估吓边款非预先包装的糖水,检测到嘅糖份比较高?答案就系杨枝甘露同番薯糖水。

每100克杨枝甘露,平均含11克糖。一般汤碗份嘅容量是300克,即饮一碗杨枝甘露会摄取到33克糖。世卫建议成年人每日糖摄取量应低于50克,如果份量大的糖水,饮一碗分分钟已超标。

另外每100克番薯糖水,平均含10克糖。饮一碗已经摄入30克糖。饮多碗随时超标。

咁预先包装的糖水,边款含糖比较高呢?
答案系豆腐花,每100克该类样本中,平均含大概9.9克糖。

咁除了糖含量,佢地的能量值又点呢?
非预先包装的糖水中,能量值最高的是合桃露,每100克混合样本有130千卡能量,比最低能量值的豆腐花多左一倍有多。而预先包装的糖水中,喳咋同芝麻糊的能量值都比较高,每100克能量分别系85同83千卡。

消委会建议业界降低糖水中的糖含量,而消费者都应该控制自己的糖摄取量,睇下消委会有吔贴士俾大家。

给消费者建议:

  1. 留意营养标签 
  2. 分量多时与人分享
  3. 自家制糖水少糖

给食肆建议:

  1. 菜单列明糖含量
  2. 推广低糖选择
  3. 黄糖或糖浆另上

资料来源:480期《选择》月刊 (2016年10月17日)