Skip to main content

果汁成份大檢閱

  • 2017.10.16

潮流興起飲用冷壓果汁,貪它夠新鮮又可以排毒。

有人更加會喝果汁代替食水果,認為可以補充膳食纖維同維他命C。

事實是否這麼理想?讓選擇月刊告訴你!

消委會測試咗40款預先包裝的果汁樣本,發現2款蘋果汁的棒曲霉素高於香港的行動參考水平

有關產品已經下架,個案已經轉交食安中心跟進。

有動物實驗指,攝入過量棒曲霉素會引致腸胃充血同潰瘍,更有可能損害神經及胎兒發育。

別以為果汁一定新鮮、無添加,這3款樣本,無標示清楚果汁內含有防腐劑!

考吓你,測試中蘋果汁同它的混合果汁、橙汁,以及其他混合果汁,究竟邊類糖份最高呢?

答案是蘋果汁及其混合果汁糖份最高!測試中全部樣本每100克,都含有超過5克糖,不屬於低糖食物

想喝果汁健康些?今次部分產品營養標籤上的數值,同測試結果有好大出入!

有些樣本營養成分沒有這麼高,而有糖分比聲稱仲要高!

這6款樣本的糖含量,竟然多出標示的2成到近3倍!

至於這5款樣本的碳水化合物,同這4款樣本的維他命C,竟然比營養標籤標示值少至少2成以上。

不同果汁的維他命C含量都有高低。橙汁的維他命C,普遍高於蘋果汁。

其中現場鮮榨及冷壓的橙汁樣本,每100毫升平均含35毫克維他命C

比普遍低於2毫克檢測限值的蘋果汁高好多!

其實幾時都係直接食新鮮水果,他們的維他命C同膳食纖維,都會比鮮榨果汁高好多。

喝果汁仲要注要D咩,一齊睇下消委會俾你的貼士:

  • 果汁內含的鉀質相對原個水果高,不建議腎病患者飲用果汁。
  • 除經超高溫消毒法處理外,無論鮮榨或經巴士德消毒法的果汁,都應貯存在4℃或以下。
  • 兒童、長者和免疫系統較弱人士,避免飲用未經消毒處理嘅果汁。

仲有,提提大家,別以為飲冷壓果汁可以「排毒」!香港營養師協會說,現時無科學證據證明這個講法。

有人喝後的確出現肚瀉,有機會是人體在短時間內攝入大量果糖,腸道未能立即適應引致。

一般人誤以為是「排毒」,但其實只是一個錯覺。

想知多點關於選擇果汁的資訊,記得留意492期,選擇月刊