Skip to main content

「理性消费 x 负责任贷款」:【胆小勿看!真实香港网购故事】

  • 2017.11.02

佢哋,无处不在。你去到边,都跟住你。慢慢,你开始控制唔到自己,跌落不能自救嘅深渊......网购嘅诱惑就係咁大。

网购越嚟越贴身。要买嘢越嚟越方便,行街、上网,喺电脑、手机click一click,24小时都有嘢买。购物变得方便,令人容易消费成瘾,丧买,之后争落一大堆卡数,到还款日,急住要钱上嚟就容易跌入借钱陷阱。

以为自己唔会中计? 其实你嘅消费模式同使钱原则, 好有可能已经被狡猾嘅借钱广告慢慢改变。

借钱广告就好似魔鬼,用「方便,悭好多息」做招徕,刻意隐藏背后嘅条款同恐怖后果。而且呢啲广告无处不在,周围试探诱惑喜爱消费嘅年轻人,稍一不慎就会动摇,跌落借钱深渊。以为卖得广告,呢啲财务公司实信得过、以为低息就係悭息,其实最后咪又係要你越借越多,还款期越拖越长!搞到一毕业出嚟赚钱就揹住笔债,还到结婚生仔都未必还完。

过度消费除咗衍生债务负担,仲可能导致精神或者情绪困扰,严重嘅甚至令你同家人朋友关係破裂。

所以话:先使未来钱,越借越可怜!后果咁恐怖,你仲唔快啲时刻提醒自己节制嘅重要?

「理性消费 x 负责任贷款」特集更多文章: