Skip to main content

牛奶vs牛奶饮品

  • 2016.04.14

考下你,牛奶同牛奶饮品有吔分别?

牛奶系指纯牛奶,包括咗离脂奶同忌廉,牛奶的奶脂不得少于3.25%。

牛奶饮品则系指将流质奶脂,同由牛奶衍生的其他固体,合成的饮品。奶类饮品所含奶脂不得少于0.1%。
好多时产品包装嘅成分表上,会见到呢D字样。

留意啦,「牛奶」(milk),同「牛奶饮品」(milk drink或者 milk beverage)唔同,千奇唔好搞错呀。

新鲜?
如想选择较「新鲜」的牛奶或牛奶饮品,消费者就应留意包装上生产日期及食用日期,亦可以留意杀菌处理嘅标示!

一般「巴士德消毒 Pasteurized」的产品较「超高温处理 UHT Processed」的产品新鲜,保质期短好多。

不过,巴士德消毒法处理嘅牛奶,并唔系完全无菌,只是每毫升不应含多于3万个细菌;
如果运输时车厢温度过高、放喺室温过耐、店铺低温柜嘅温度不够低,牛奶入面嘅细菌就有机会繁殖,增加数量;

高钙低脂奶?
买牛奶嘅时候,记得留意营养标签的含量标示去选择。

成人及长者可以选择饱同脂肪含量较低嘅产品,同时留意产品系咪属高钙牛奶或牛奶饮品。
所谓「高钙」嘅饮品,系指每100毫升中,含120毫克或以上的钙。

牛奶vs奶粉
咁牛奶同普通牛奶奶粉,边种比较有营养?应该点拣呢?

奶粉制造过程中,牛奶由液体转为固体,喺加热时,一d水溶性维他命就较容易被破坏,但生产商通常会额外添加营养,所以营养含量是差不多。

市面上普遍可以买到嘅全脂牛奶同全脂牛奶奶粉,营养成份其实大致相同;
佢地都提供差不多嘅热量、蛋白质、脂肪同碳水化合物。

想知更多点样选购奶类饮品的小贴士,记得买番本474期的选月刊