Skip to main content

BB车 咪大意!

  • 2016.08.19

我最钟意同BB一齐行街街,去公园晒太阳,一架安全又轻便嘅BB车当然唔少得。最新一期《选择》月刊,测试咗21款婴孩手推车,睇睇有吔发现先。

在21款测试嘅BB车中,有1款车架上细小缝隙,有机会夹亲BB嘅手指或脚趾。测试又发现,1款样本座椅的扶手位置,有尖而粗糙嘅边缘,有机会割伤BB。

用作固定BB在座椅上嘅安全带都好紧要,测试发现其中1款唔符合欧洲标准要求,BB在车上拧嚟拧去时,有机会扯开安全带。

除了安全带,BB车的「车碌」锁设计,都好重要。

测试发现,2款用作固定BB车嘅「车碌」锁,在独立上锁设计,不符合欧洲标准要求,「后碌」锁必须系同时上锁嘅设计。

提提大家,咪以为推BB车是小儿科,记着呢6大秘诀啦!

扣好安全带
1.    BB无时停,放佢落BB车时,记得帮佢扣好安全带。仲有,安全带扣得太紧,BB固然会唔舒服,太松又会失去保护作用。

小心向后翻
2.    不要将购物袋或重物挂在BB车上,避免佢失重心向后翻倒。推车仔上斜路时,重心会向后移,小心翻车。

咪用扶车梯
3.    不要在楼梯或自动扶手梯用BB车,万一失去重心或突然下滑,不止整伤BB,仲会引起骨牌效应,伤及其他人。为安全着想,应使用升降机。

手把咪乱转
4.    当有BB在车内,不要转换推手手把方向,有机会夹伤BB的手指或手臂。

咪当BB车系玩具
5.    不要让小朋友将BB车当玩具玩,如果有BB在车上,更加不要让小朋友推BB车,他们未有足够能力确保BB车子的安全。

小心网购同二手BB车
6.    网购BB车,可能悭钱又方便,但未必符合相关安全标准。如果买二手BB车,记得检查清楚,结构是否安全及零件是否齐全。

记着,BB安全喺你手,推BB车千奇咪大意,想知多D小贴士,记得留意478期嘅《选择》月刊啦!